söndag 1 november 2009

Twin Peaks-fest

IMG_9404
Igår hängde jag hos Martina och Maria som hade tp-fest. Det var hur fint som helst, speciellt de små detaljerna som var underbara.
IMG_9393
IMG_9384
IMG_9386
Tyvär lyckades jag inte få så bra bilder på alla karaktärer, det påminde mig om att jag måste köpa ett nytt objektiv.
IMG_9421
IMG_9475
IMG_9412
Alla var dock inte utklädda, så vi kom på att vi måste styra upp en sjukt seriöst tp-fest längre fram.
IMG_9493
Sen avslutades allt på nåt som borde ha varit ett dansgolv men eftersom det inte fanns bra musik nånstans på hela stället satt vi istället mest och skvallrade. Det är fint det med.

3 kommentarer:

Martina sa...

Tack för att du kom. En dödligt seriös tp-fest bör ske inom snar framtid!

Tant Grön sa...

Åh Twin Peaksfest låter ju helskoj.

Teres sa...

Martina: Absolut! det ska inte bli en grej vi bara säger utan vi SKA ordna det.

Tant grön: Det var helskoj kan jag lova.