fredag 13 november 2009

Dagens August

IMG_9683
IMG_9696
IMG_9700

15 kommentarer:

Minna sa...

Guu han är ju helt bedårande!

Sanna sa...

GUUD SÅ FINT!

Kråkan sa...

Å allra gladaste som fick rota bland mammas smycken!

Kråkan sa...

haha, fast det kanske inte ens var mammas
:)

cpmamman sa...

Vackert!

Joanna sa...

snygg hatt!
snygga hattar.

passar utmärkt på pojkarna.

Anonym sa...

Varför får August större plats än Julian i din blogg (du publicerar tex fler bilder på honom och skriver dessutom mer om honom)? Bara undrar.

Teres sa...

anonym: det får han inte, det finns tex mer bilder på Julian, sen det jag skriver blir bara som det blir, jag håller inte på med millimeterrättvisa.

Candy sa...

Hahaha, vad härligt lillgammal han ser ut! =D =D =D

Lina sa...

Åh, du har världens sötaste barn! O jag är rätt kräsen när det gäller barn, haha! Blir så glad av att läsa din blogg :-)

Kråkan sa...

Anonym: Det är troligtvis för att Teres ÄLSKAR AUGUST SÅ SJUKT MYCKET MER FATTAR DU VÄL?!!!!

Alex sa...

Kråkan - jag tänkte skriva något liknande, men såg att du redan hade gjort det! He he!

gotteochvi♥ sa...

så fin!

Emma sa...

alltså, fint hem som tusan! och så fina barn! fint fint!

Teres sa...

candy: haha ja han är lite det också.

Lina: fint att höra och jag håller med dig till 100%

kråkan och amo: ni är bäst.

gotte: tack!

Emma: men tack snälla du, du gör mig glad.