söndag 8 november 2009

Lördag.

IMG_9553
Laura utanför middagen, vacker så att jag inte ens finner ord för det.

Igår efter en lång och väldigt uttröttande dag på maxi var det dags för Fest.
Carls mamma fyllde 50-år så det var middag i ett av Umeås vackraste hus. Dock var jag alldeles för trött för att helhjärtat kunna njuta av festligheterna så jag lämnade stället strax innan tio.

På väg hem kände jag mig en aningen ledsen och opeppad, men allt ändrades när livräddarna peppade mig med sms och telefonsamtal. Lycklig över att känns mig behövd och efterlängtad fick mig att vända riktning mot Amandas lägenhet.

Sen slutade kvällen med musik, dans och extremt fina vänner.

Tack för att ni finns och räddar mina dåliga dagar.

2 kommentarer:

Lovisienstadt sa...

Alltså Laura. Är hon kanske Umeås vackraste? Jag tror nästan det.

Teres sa...

Jag tror också det. hon har som en osvensk klass, en klass för sig dessutom.