torsdag 19 november 2009

2 saker

1. Jag skrev ju att det var många bollar i luften just nu och 2 av dom bollarna är att jag ska resa bort, alltså inte värsta utlandsresan, nej nej, sånt sysslar inte jag med.
Nej jag ska till Göteborg för att vara med min Tammie. Vi ska prova avskyvärda brudklänningar, se where the wild things are, hänga på hennes jobb på Camino, och sen ska vi dansa.
Jag ska dessutom vara på brudfest(brud som i brudar) och hinna träffa några andra vänner.

Sen har jag antagligen en spelning i Stockholm som jag också håller på att fixa med.

IMG_9833
IMG_9833
2. Den andra bollen är att jag ska vara med i en julgrej och det tar fasligt mycket tid, extremt roligt men tiden, kom igen tiden, bjud till lite.

På tal om jul, här är min inspiration.

1 kommentar:

Karin sa...

Åh spelning i Sthlm! Vad glad jag blir! När, var, hur?