fredag 1 januari 2010

Förändringarnas höst.

IMG_7416
Hösten inleddes med en hel massa kakor, 27 stycken skulle det bli till min födelsedag men nån stans längst vägen misslyckades jag.
IMG_7982
Sven fick låna "boxen" eftersom han inte hängde med i satc-referenserna.
IMG_7761
August och Julian började hänga mer och mer med varandra.
IMG_8017
Karin var fascinerad av bröst.
IMG_8178
Sent på kvällen på min födelsedag kom jag hem till en stämningsfull lägenhet, och ännu lite senare gick David ner på knä och friade till mig, jag sa ja, JA.
IMG_9083
Hösten var också sjukdomarnas tid, vi hängde rätt mycket i soffan och kollade på pippi.
IMG_9371
Sen hände det, *DOM kom in i mitt liv på riktigt. Jag ger all kredd till Twin Peaks.
IMG_9404
Twin Peaks-fest, fantastiskt!


*Sanna, Amanda, Anso, Emma och Linda.

2 kommentarer:

gotteochvi♥ sa...

åh, twin peaks!

emma sa...

Kan du inte visa lite bilder från din jul?

Vad fick du i julklapp?

Puss