torsdag 28 januari 2010

Bröllopsklänningen hittad.

I mina drömmar alltså, bokstavligt talat.

Jag drömde att jag hittade en vit/svart tyllklänning med prickar och rosetter, extremt 80-tal men jag älskade den, en blandning av Siouxsie Sioux och Cyndi Lauper. Men den fanns bara upp till stl 38 och jag var så förbannad på hela H&M trend, för det var där jag hade hittat den.

Jag börjar känna en pytteliten stress över den där klänningen som ska vara så rätt, så fin och så speciell. Tycker nästan att det känns roligare att tänka på klänningen som jag ska ha efter middagen, men bara nästa.

5 kommentarer:

Sara sa...

åååh va fint det lät!! förstår stressen men du kommer hitta en perfekt. just när du minst anar det tror jag. har david hittat din outfit?

gotteochvi♥ sa...

jag skulle nog oxå vara mer stressad över kvällsklänningen! du skall se att du hittar den perfekta för dig.

Fatima sa...

Åh, jag drömde mardrömmar om klänningen innan jag fann den. Provade massor som bara kändes OK. Men sen hittade jag den som var perfekt för mig i en butik som inte bara har strass, puff och tunga blanka tyger. Nu vet jag inte vad du är ute efter, men kika in här :
http://www.kikstockholm.se/2009/brud010.html

Teres sa...

Tack snälla ni för all pepp!

sofie sa...

Men du Teres... jag kollade i alla butiker i hela Stockholm och tillslut insåg jag att jag var tvungen att gå till en sömmerska med mina egna teckningar på hur jag ville ha klänningen... trodde det skulle bli bautadyrt, men det var mycket billigare än alla klänningar jag hade tittat på innan: 1450 kronor. Som hittat! :) Men jag håller med Fatima... Kik Stockholm har himlans söta klänningar de med.