lördag 31 oktober 2009

Kvällarna just nu.

IMG_9371
De senaste 2 dagarna har jag fått äran att inviga några goda vänner i Twin Peaks. Det hela började med att en av dom hade blivit bjuden på en fest med TP-tema. Jag blev helt lyriskt eftersom det inte finns nåt bättre än att få ta folks tp-oskuld.
Sagt och gjort så började vi, och jag behöver väl knappt skriva att dom älskar det. För hur kan man lixom låta bli?
IMG_9375
Det visade sig sen att senare på kvällen på även jag bjuden på festen, hurra! Om jag var brunhårig hade jag utan att tveka gått som Audrey.
IMG_9376
Och om jag hade varit man hade jag gått som Dale, eller som den enarmade mannen.
IMG_9377
I väntan på nästa avsnitt.
IMG_9379
Fina ben.

4 kommentarer:

TMKS sa...

senast jag försökte gillade inte personen i fråga twins. Jag menar HALLÅ!! till hans försvar trodde han nog att han skulle få ligga när jag frågade om han ville följa med hem och kolla på twin peaks. Det fick han INTE.

Sofie L sa...

det låter som två härliga dagar! att ta tp-oskulder är ju fantastiskt. det känns som att dela med sig av en fin present. man avundas den där känslan att se twin peaks för första gången.

jag tycker så mycket om dina vackra bilder och din blogg. de förgyller dagen.

Emma sa...

Din blogg är verkligen jättefin! Och visst är Twin Peaks något man inte kan låta bli att älska.

Teres sa...

Tam: Haha jag dör, klart killen INTE får ligga om han dissar tp. Hur kan man inte veta bättre?

Sofie.L: Tack snälla du.
Och jag håller med om att man avundas de som inte sett, gud vad jag skulle kunna ge mycket för att få se den för fösta gången igen.

Emma:Men så snällt, tack du gör mig glad. himla glad