söndag 4 oktober 2009

Födelsedagskalas.

IMG_7969
I lördags hade jag ju kalas, 2 dagar i förskott. Himla trevligt var det även fast det är svårt att lugna ner sig och njuta av allt fint som pågår.IMG_7968
IMG_7961
Hanna
IMG_7965
August
IMG_7982
Sven märkte att vi refererade till satc och kände sig inte helt okej med att inte hänga med. Så han fick låna boxen av mig och peppar nu inför en höst med Carrie&co.
IMG_7993
Jag fick extremt fina och välgörande saker.
IMG_8004
Ossian blev förtjust i paljettfågeln.
IMG_8007
Karin visar Julian tuttmemot som jag fick av Sanna.
IMG_8017
Karin D visar upp sitt absoluta favvobröst.IMG_8021
Magnus säger tummen upp för det!
IMG_8019

2 kommentarer:

elsa sa...

Grattis på födelsedagen!
Och vilka fina flaskunderlägg.
Kram

Lovisa sa...

åh Teres! vilken glädje. jag har varit bortrest och inte kunnat läsa din blogg på ett par veckor, och nu tog jag igen allt. det blev en härlig stund.
tack för en väldigt fin blogg!