tisdag 22 september 2009

Samtal från förskolan.

IMG_7616
IMG_7634
IMG_7629
IMG_7651
Klockan strax före 14 idag hade en fröknarna på AJ's förskola ringt till mig på jobbet, hjärtat dunkade hårt när jag ringde upp och de tre mammorna som stod inne på kassakontoret kände med mig. Jag fick höra att August ramlat och slagit huvudet ordentligt och att han hade fått ett jack i pannan, och att hon tyckte vi skulle fara på akuten.
I den stunden kände jag skam över att inte ha bil, men lugnades när min fina chef sa att hon kunde köra mig både till förskolan och akuten.

Väl där fick jag och August reda på att det inte var någon fara, så länge han inte kräktes eller svimmade så var det inget mer än ett läskigt sår.
pju.

4 kommentarer:

sabulous sa...

Oj, va jobbigt! Va snall din chef va o vilken tur att de inte va nat farligt!!

Sab x

Emmy sa...

Men lilla agust då, stackars båda 2!! men söt va han med sitt plåster i alla fall :)

Kråkan sa...

åh gulleälsklingen! tur det gick bra och att människor faktiskt är snälla

sofia sa...

åh dina barn är så söta så det är inte klokt! som dockor med de där jätteögonen.