torsdag 10 september 2009

Önskelista utan ordning.

Ett.
3282942568_989763dbfb
En fin telefon till hallen.
Två.
2561273769_4d6d8a4b6b
Pinnstolar till matbordet.
Tre.
490078592_10463009bf
En resa.
Fyra.
Blomster!
ranunkel-1-09022005_3428194
pioner%20v%E4xthus.jpg
Fem.
korgar1
Plastkorgar för bröd och andra saker.
Sex.
Romantik med glöd
Små glasvaser i olika kulörer.
sju.
mormorcykel_2-kopia_13927898
Slutligen en cykel, min blev stulen för ett par veckor sedan, min finaste snäckan som jag vårdat ömt i väldigt många år. Hon var ett troget sällskap och min coolaste ägodel.
Snyft.

8 kommentarer:

sabulous sa...

Oj, vilka lackra plast korgar! E de nat som du sett i nan affar eller nat? Skulle inte ha nat emot ett par sana sjalv!

sab x

sofie sa...

Du är min bästa bloggerska. Och min smygidol.

Alexandra sa...

Fint! Hoppas du får pinnstolar så jag kan få veta var det går att få tag på. och parisresan. alla borde få åka till paris.

Teres sa...

Sab: Plastkorgar finnes bäst secondhand tycker jag, annars har rice fina.

Sofie: Åh men tack, gud vad glad du gör mig.

Alexandra: På stugsista höll min sambos farbröder på att slänga in 2 råfina pinnstolar i elden, jag hann stoppa dom precis, pju. Nu behöver jag bara 8 till typ. hoppas hoppas.

Alex sa...

Jag vill väldigt gärna ha Lilla Åland-stolarna, men tills vi vinner på lotto får vi stå ut med våra gamla ikeastolar!

underbaraclara sa...

vad fint! har du sett att telefonen finns i pastellrosa på missjuniversum.se

kram

Cherry sa...

Ranunkel är världens finaste!

erry sa...

Häärlig inspirerande blogg du har! Ska lägga till dig i min länklista, så I´ll be back :P