fredag 4 september 2009

Hjärtan som brinner.

Andra morgonen i rad som jag ställer klockan på 04.30. Det jobbigaste med att kliva upp i mörkret är att jag mår så vansinnigt illa, att kaffet inte är så gott och att jag blir blödigare än, ja vad som helst.

Började tänka på min vän T i Göteborg och började stortjuta för att hon är en sån människa som alltid tänker på andra, som letar upp svar på saker man bara hintar om och kommer med massa förslag, tips och råd.
Hon skickar kärleksbrev med posten, fatta, bara en sån sak.

4 kommentarer:

Alexandra sa...

ooohhh ja fyyy, jag hör dig.

Bonnieto sa...

T, hon är grymmast i världen.

Jag är också illamående varje morgon, så att jag nästan kräks när jag ska borsta tänderna. Skengravid eller nått.

Puss!

TMKS sa...

Nu blir jag helt rörd, du är gulligast.

Kråkan sa...

Hm, jag satt och skrev ett brev ill dig igår. Det skulle ju bara kännas som ett skämt att jag skickade efter att ha läst detta. Typ som en copycat, men jag lova, jag är det inte.