onsdag 2 september 2009

Jag kan aldrig bli överraskad.

Jag brukar påstå det, att jag aldrig kan bli överraskad. Jag är för medveten helt enkelt, har för stor koll på allt och förstår när nåt är på gång. Dessa rader tyder på att det borde komma en tvist, en vändning om att jag har fel och att jag blivit överraskad nu, men så är det inte.

DÄREMOT fick jag världens finaste länk på fb av min kära vän Carl som gjorde att jag satt som en tårmaskin i soffan. Sånt är fint, när nån tänker på en.
The Cure – Strange Attraction

4 kommentarer:

Matilda sa...

Din blogg är verkligen helt fantastisk!

Teres sa...

Men Matilda, tack så himla mycket.

Hurra! Hurra! Hurra! sa...

Hallå. Jag tänker faktiskt JÄMT på dig. Nästan jämt i a f. Precis lagom jämt alltså. Precis så det inte blir som en besatthet liksom.

Teres sa...

Men yes det tycker jag låter underbart!