tisdag 17 februari 2009

Kvällsgöra

Nu när Arrested development är slut så måste man hitta annat att fördriva tiden med, så det var ju perfekt att hitta det här i Elins blogg. 

Min telefonlista:

Har du kysst nummer sju?
Jajemen, massa gånger under högstadiet när man kompishånglade så fort man fick chansen.

Har du träffat nummer nio i veckan?
Tyvär inte

Älskar du nummer tio?
Ja det gör jag, men jag träffar henne för sällan, ser inte ens henne på tehörnan längre.

Är nummer elva en sötnos?
Kanske inte överdrivet.

Är nummer femton en bästis?
Nä dessvärre inte men jag gillar henne som tusan, fina fotoAnnika.

Har nummer sexton gått i samma klass som du?
yes!

Brukar du hänga med nummer titton?
Nä hyresvärdar har hamnat rätt långt ner på min villhängamed-lista.

Är nummer tjugo bra?
Davids farmor och farfar är great, fint hur, mycket tavlor och bjuder alltid på törley.

Gillar du nummer tjugosex?
Min systers man är är fin, jag gillar han.

Vet du om nummer trettioett har ett förhållande?
Inte riktigt, hon ställer mest frågor till mig och kommer med lysande tips.

Hur känner du nummer trettioåtta?
Hon jobbar på mitt jobb och pratar den finaste finskan. Dessutom är hon tvåbarnsmamma och nybliven singel. Vi klickade när vi båda väntade barn samtidigt.

Är du intresserad av nummer fyrtiotvå?
Om våra pojkvänner inte hade varit bröder hade jag lagt in en stöt direkt. Hon är den längsta kvinna jag känner och har det skarpaste sinnet för detaljer.

Hur länge har du känt nummer fyrtionio?
I ett par år, lärde känns henne genom Karin och Ellen, hon är fin.

Vad betyder nummer femtiofem för dig?
Han är min livs kärlek, den snyggaste och mest välklädda man jag vet. Den snällaste man kan tänka sig, och som översätter textrader till svenska när han sjunger sånger. Den bästa pappan mina barn kan ha. Han luktar dior och lägger väldigt mycket pengar på kläder och choklad.
Han betyder pretty pretty much.

Brukar ni höras, du och nummer sextioett?
Inte alls.

Varför har du numret till nummer sextiosju?
Eftersom jag hittad en bild på hennes pojkvän i skolkatalogen, då som 16-åring, och jag är rätt så säker på att han inte hade visat den för henne.

Är nummer sjuttiotvå den nästa som ska raderas från din telefonlista?
Absolut inte, nu när hon bor i Uppsala så skulle jag inte radera det numret för allt i världen.

När träffades du och nummer åttio senast?
Jag minns inte faktiskt, vi pratade om att vi skulle hitta på nåt, det var utanför schmäck, innan snön, så ett bra tag sen alltså

Inga kommentarer: