tisdag 18 mars 2008

Lägenheter.

Jag hade nästan glömt bort hur fantastiskt det är att vara i vänners lägenheter.
Igår var jag i Saras fina våning och bara njöt av lugnet och de rena ytorna. Det är väldigt mycket Sara i den lägenheten, jag tror det är därför jag trivs så bra där.
Vi åt grönsaksdipp och såg 1408 som inte alls var speciellt läskig förutom lite i början och den överraskande bra fönsterscenen.

En annan lägenhet jag längtar till är Tammies, och då mest hennes kök där vi brukar sitta vid det lilla bordet och dricka kaffe och äta mackor med groddar på. Där brukar Tam stå och göra djur i grönsaker som man får till middagen.
Om jag fick resa just nu skulle det vara till henne för att få kramas och sitta vid det där borde i det där köket en sista gång innan hon flyttar.

1 kommentar:

TMKS sa...

Jag har inte glömt hur fint det är när du är här med mig. Du gör allt så mycket hemtrevligare.