tisdag 21 december 2010

Julian!

Julian blir överraskad from Teres Mohlin on Vimeo.


Rätt ofta påpekar nån bloggläsare att August är med på mer kort än Julian, jag vet inte riktigt vad den bloggläsaren vill antyda men jag antar att det betyder att jag älskar August mer än Julian.

Men här är svaret varför det inte finns så många kort på Julian.
I ett försök att smygfilma honom upptäcker han mig och reaktionen blir denna. Det är därför Julian inte finns på så många kort. Han gillar det nämligen inte.

2 kommentarer:

underbaraclara sa...

Jamen Teres, din man är ju inte heller med lika ofta som dina vänner, älskar du dina vänner mer?

Svårt det där med att tillfredsställa alla hela tiden. De som kräver det kan ta sig någonstans i de bakre regionerna tycker jag

Teres sa...

haha du är så bra Clara!