måndag 15 februari 2010

Fredagkväll.

_MG_1440
En efterlängtad powernap fick bytas ut mot en snabb upp-pimpning hemma hos Siv på söder, vi skulle nämligen på våra vänner Jonas och Rebeccas inflyttningsfest.
_MG_1458
_MG_1464
_MG_1468
Tyvärr tog jag fel objektiv så det gick knappt att fota där inne. Men fint var det, så fint att jag och hannes direkt började planera en kommande sommarstuga i liknande stil.
_MG_1481
_MG_1480
Värdparet hade matchande kläder.
_MG_1497
_MG_1498
Jag gillar gruppbilder.

Kvällen var väldigt fin och det är alltid roligt med sång på vägen hem och galet bra sällskap på natten.

2 kommentarer:

Kråkan sa...

Haha Siv! Kanske ska bli mitt nya nick.
Även roligt att jag var den enda som var glad på gruppbilderna. Dom andra ba livet suger

Teres sa...

Jag tycker också det är himla kul att det bara är du som ler. haha