fredag 11 december 2009

Nu blir det helg.

Sitter trött som aldrig förr i min fina vita ballerinaklänning, väntar på att klockan ska slå 05.40 så jag kan dra till jobbet. Dessa stigauppklockan 04.30 dagar är hemska, värda trots allt då jag lämnar min butiks dörrar innan klockan 13.10 men just nu, hemska.

Sen vankas det efterlängtat besök i form av Nany A, luciafirande på förskolan, god mat, glögg, häng hos Teo och sist men inte minst premiären för klubb Henry. Kan bli så att den här dagen blir en av de bästa.

6 kommentarer:

Henry sa...

Låter som en strålande dag tycker jag! går helt klart in under kategori "toppen"! Vi ses ikväll i guldets tecken!!

gotteochvi♥ sa...

vart är det du jobbar?

Kråkan sa...

Jag förstår inte hur man orkar

Hanna sa...

Jättefin blogg!!

Gick på stan i eftermiddag och tyckte jag såg någon jag kände igen från nångonstans. Det var du och din familj på stan i eftermiddags, om jag inte såg helt fel!

Hoppas ni får en fiiin helg!

Julia sa...

Usch ja. Min klocka ringer 04.15. Har en flicka som autistisk. och hon tar låååång tid på sig på morgonen kan man säga. På helgen sover jag till 06.30. Sovmorgon! Älskar helgen. :P och tycker att du har en fin blogg. Hej!

Kråkan sa...

Usch vad min kommentar verkade neggo nu när jag såg den. Jag menade hur man orkar kliva upp så tidigt. Allt annat verkade ju så klart pepp och fint min kära