onsdag 16 december 2009

Hon ursäktade bilden men jag tycker den är perfekt.

eveöina och magen
Mina vänner Evelina och Nils ska få barn, och på alla sätt och vis är det fantastisk. Det jobbiga är bara att dom är 60 mil söderut och jag saknar om mycket.
Nils är 90-tals hunken(inte född på 90-talet utan ser ut som en hunk från 90-talet) som typ räddade mitt liv en gång i tiden, och Evelina är vännen som alltid säger sanningens ord och det är dessutom ord som alltid landar mitt i prick. Jag saknar dom.

3 kommentarer:

gotteochvi♥ sa...

evelina var min klasskamrat under hela högstadiet. vad roligt att de skall ha barn!

Anonym sa...

Eftersom jag läst tidigare att du gillar Twin Peaks tänkte jag att du kanske skulle uppskatta den här. Själv tycker jag att den är fantastisk.

http://www.youtube.com/watch?v=zydZq2lVnns

Teres sa...

gotte: ja det är så himla fint att dom ska ha barn!

Anonym: Åh tack snälla du, sjukt sjukt rolig.