torsdag 3 december 2009

En gammal goding.

Untitled from Teres Mohlin on Vimeo.

21 kommentarer:

cpmamman sa...

Härlig film. Inte ett öga torrt.

Har jag förstått rätt att pojkarna är tvillingar?

Teres sa...

cpmamman: Åh ja jag tycker också att den är fin filmen. Och stämmer alldeles utmärkt, dom är tvillingar.

MANNY-KEN sa...

Men jag dööör va gulligt.

Bonnieto sa...

Åh shit alltså, där kom bebissuget..!
Så fina ni är!

By Lelou sa...

Åh, vilka sötnosar!

Linnea sa...

Den videon gjorde min dag! Så fin så fin!

Frida sa...

Underbart! Precis som hela din blogg!

Garida sa...

Jag måste ju säga att 00.44 - 00.47 in i filmen är min favoritsekvens. Hahaha.
High five little dudes!

David Karlsson sa...

Korta klipp och bra musik får onekligen småbarnslivet att verka helt fantastiskt! Och det är det ju i och för sig också, speciellt när man kollar på gamla filmer ;)

TMKS sa...

Min favoritsekvens är slutet :)

Anonym sa...

åh, så underbart fin familj du har! :) ní är så fina allihopa och jag blir oftast lite lycklig i magen av att läsa din blogg.

malin sa...

åh vad fin, jag toklog hela vägen :)

RaraKarlsson sa...

Jag tror det är bland det finaste jag sett.
Min längtan efter barn är större än nånsin.

sofie sa...

Åhhh vad mysigt. Det kändes så overkligt att se er som "riktiga människor". Har bara sätt foton innan och då ser man ju inte hur ni rör er och era minrörelser. häftigt. Hihi.

kram.

Lovisienstadt sa...

Så bra film! Har du gjort den, Teres? Den är hur fin som helst.

Anna-Karin sa...

Åh, att de varit så små! Så fina film :)

Anonym sa...

Värmer denna kalla vinterdag i Kalmar. Tack!

MOA sa...

mååååååååh. dina ungar alltså!!! *dör*

ruutha sa...

jag älskar er familj och börja nästan griiiin. :) bli frisk snart spyunge. pusshej

Anonym sa...

Vilken är låten?

Teres sa...

Tack fina ni som gillade filmen, vilken succé! Nu blir jag peppad på att visa mer.

Lovisa: Yes jag har gjort den, det tar lång tid men är extremt kul.

Anonym: Det är Irene med baby i love your way.