torsdag 10 december 2009

Inbrott

IMG_0238
Idag när jag kom hem var dörren låst och nycklarna låg saknade i min väska. Extremt typiskt då jag slutade tidigare från jobbet bara för att få sova 20 minuter innan jag skulle hämta The A.J på förskolan.

Men som tur är stod mitt klädkammarfönster lite på glänt, eller snarare så var den bara den understa haken som var hakad. Så jag pillade upp den med en penna som jag hade i väskan och sen hoppade jag så mycket jag kunde och drog mig in med huvudet före. Jag var nöjd, men lite oroad över att det är så himla lätt å göra inbrott.

3 kommentarer:

Emmy sa...

FAN vad det ser ut på gården! usch! vad smidig du är, det är ju ändå ganska högt upp till fönstret

Lene sa...

Du får håpe innbrotstyver ikke leser blogg;)

Teres sa...

Lene: Haha ja det får jag verkligen hoppas.