söndag 11 januari 2009

Snart 365 dagar.

Snart fyller August och Julian 1 år. Det känns helt fantastiskt. Fast det som känns sjukast är att för precis ett år sedan var jag hög-gravid och låg mestadels i soffan och tyckte synd om mig själv, var rädd för förlossningen(med all rätt kan jag konstatera nu i efterhand)och hoppades för allt i världen att jag inte skull ligga på bb när Litt-festen skulle äga rum. Jag hade förälskat mig i Åsa Linderborgs Mig äger ingen och hon skull naturligtvis dit. Så klart missad jag det hela med min fina svärfar brättade för henne när han hämtade henne på flygplasten om mig och att jag hade känt mig ledsen över att missa henne så hon skrev en jättefin lapp till mig och A&J. Det gjorde det hela lite lättare och jag blir fortfarande alldeles varm i kroppen när jag läser den.

Nu är det snart dags igen påmindes jag om när jag läste fröken A's blogg, kul kul kul.

Inga kommentarer: