torsdag 6 november 2008

Bäbisar


Julian i sin fina robot-tröja.

August med sin fina mamma.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är lite svårt att se på bilderna men det verkar som om huvudformerna blivit jämnare, stämmer det? Jag hoppas att du inte tycker jag är påträngande, blir bara nyfiken för att du skrev om att du oroade dig över det förr och jag har en väninna med samma problem så det vore intressant att höra om alla lyckade fall jag hittar så att jag kanske kan ingjuta lite hopp i henne också och minska oron..

Teres sa...

Ja men dom har blivit mycket jämnare, vi har ju tagit kort huvudena och skickat till sahlgrenskasjukhuset och fick svar att prognosen var god, det vill säga att man inte behöver göra nåt ingrepp eller så utan att de kommer att gå till sig.

Och mina pojkars huvuden var verkligen snea, men nu är jag inte orolig alls.