torsdag 18 september 2008

Utmanad.

Jag har blivit utmanad av mammaCita och eftersom jag vill vara en bra lagspelare svarar jag väl dårå!.

Reglerna:
* Svara på alla frågor
* Välj ut 4 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din.
* Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

1. Vilken mat äter du ofta?
Potatis skulle jag välja att äta varje dag men efterom det är her D som står för all matlagning i det här hushållet så blir det en blandning av nyttig vegankost och onyttig vegetarisk mat.

2. När du är på kalas, är du den person som sitter eller du hjälper till att duka av?
Hm ja jag måste nog erkänna att om det är ett kalas där David är med sitter jag eftersom han alltid hjälper till och jag känner att jag kan lata mig då och vara social istället, men om han inte är med hjälper jag nog gärna till.

3. Var sitter du helst när du bloggar?
Sitter oftast i soffan med datorn i knät.

4. Köper du ofta Triss?
Nä det är sällan, eftersom jag har en god vän som vann en miljon för ett par år sedan känner jag lixom att turen för mig är förbi.

5 . Vilket land eller stad har varit din bästa semester?
Har inte rest så mycket men alla resor till Stockholm med Sara har alltid varit grymma. Men mina Gbg-resor går ju inte av för hackor heller.

6. Vilken Tv-kanal tittar du på mest?
Haha kanal 3 och 5

Utmaningen går vidare till augustochjulian, Sofie, Bonnieto & fröken Ida

4 kommentarer:

Anonym sa...

Väntar på bilderna du lova love Mamma kicki54@gmail.com

Bonnieto sa...

jag har svarat :) !

Teres sa...

MAmma: jag har försökt å skicka dom med det är för många. ska skicka dom per post istället tror jag.

ELIN: Ska genast kolla.

Kråkan sa...

åh, tack för utmaningen! jag ska ta mig an den imorgon :)