måndag 24 augusti 2009

Saker att göra i Stockholm

IMG_7048
IMG_7051
IMG_7053IMG_7055
1.Spendera hela helgen med sina Umeå-vänner.

2.Se Still Walking på bio och bli hänförd, samt gå på en drum'n base-klubb med 7 överförfriskade vänner. Det gamla ordspråket det är sällskapet om gör det kunde inte stämma mer.

3.Hinna med en middag på Jebena, och förstå direkt när man ser de övriga gästernas tallrikar att det INTE är ens kopp te.
Återigen stämde det gamla ordspråket.

4. Låta Hannes måla ens naglar med svart matt nagellack.

5. Köpa årets klänning i en hm-butik.

4 kommentarer:

Andrea sa...

Varför hör du aldrig av dig när du är i Stockholm?

Kråkan sa...

Åh, jag gillar bilden där jag visar hannes hur man målar naglar. ett virrvarr av händer!
Jag saknar dig redan, kom tillbaaaaaka

Teres sa...

Andrea: Jag skulle gärna göra det, tro mig. men jag hinner inte. Allt som redan inte är inplanerat finns det som ingen chans att jag hinner med, och när jag åker ner är det alltid för en speciell orsak. Hoppas du förstår.

Sofie: Ja gillar den också!!

Andrea sa...

Hej fina. Jo jag vet hur det är när man åker någonstans, men nästa gång kan du försöka planera in mig också! :)
Puss