söndag 27 juli 2008

Detta inlägg är ytligt och fånigt, men det må vara.

Det finns två märken som alltid hamnar i min garderob, det ena är Rodebjer och det andra är Malene Birger. Dessa två märken har alltid fått mig att känna mig vacker, snygg och sval, så kallade säkra kort.
Men nu funkar inte ens dom, det är förjävligt. Jag hatar att känna mig så här. När jag träffar folk som är snygga vill jag bara gå under jorden, det känns som om de vet hur snygga dom är jämfört med mig och tycker synd om mig, antagligen är det inte så men känslan är likt förbannat där.
Det är inte roligt när man känner att man tappar hela sin stil för att man inte får plats i kläderna, eller att man inte kan ha röda läppar för man vill inte dra åt sig mer uppmärksamhet till sin rälsprydda käft.
Dessutom skäms jag över att jag väger 25 kilo mer än de flesta av mina vänner och bekanta, trots det klagar DOM över sin vikt.

Jaja, dåligt självförtroende är osexigt har jag läst, ack ack.