torsdag 30 augusti 2007

Min Önskelista!

Jag fyller ju år snart, 25 år. Och eftersom rätt många läser här så tänkte jag att det är ett perfekt ställe att lägga upp önskelistan!!

Teres önskelista!!!

-En symaskin
-Blommig tekanna från Te-hörnan
-Pastellfärgade skålar, kommer i 4 pack från Mosaik
-Milton H Greene - Om Marilyn
-La vie en rose(filmen)
-Marie Antoinette(filmen)
- Fina vita tallrikar, gärna med struktur på kanterna, dock inget måste.
- Fina små fågelburar
- Stående 50-tals lampor
Och Alltid:
-kakfat
-skålar
-vaser
-krukor
-brickor

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!! Läser många bloggar och klickar på länkar hit och dit och så hittar man hit. Vad häftigt! Kan inte låta bli att bli alldeles glad av att läsa, jag har just själv försökt hitta La vie en rose på nätet men fått veta att den inte ens släppts på video än. Skålar äger jag väl lite för många av för att de ska få plats i nuläget..står staplar på golvet. Jag fyndade min dröm(tak)lampa från 50-talet för någon månad sedan och jag älskar att finna inspiration till inredning! Vad roligt det vore att få se bilder på ert hem, jag blir ju jättenyfiken nu när jag läser allt det här!

/Annika från jobbet