torsdag 16 september 2010

Vad som sker.

Alla pratar om Säkerts nya skiva, överallt, på facebook, på bussen, vid cykeln, ovanpå och under, tillsammans och främst i telefon, på jobbet blinkar det lampor när folk köper varor som blir vinster, jag är 590 kr rikare som jag vann på fotbollstippning, jag ska göra mitt hem snyggt för ett hemmahos-reportage, jag ska på bröllop och har postbröllopsstress, jag vill mest sova, jag vill känna mig fin, jag får en rysning av obehag när jag ser min mage, jag dricker drycker på morgonen som ger mig hjärtklappning, jag vill höra Julian säga "jag älskar dig åsså" typ hela tiden, jag vill också få va med på ostkväll, jag vill dansa till klubb henry och jag vill känna mig tillfreds. Sen vill jag se united states of Tara för första gången en gång till och jag vill ha friska tänder och en bländande leende. Och så vill jag inte kliva upp 04.30 i morgonbitti/natt.

Ok?

2 kommentarer:

Kråkan sa...

Ok! Jag fixar!

Anonym sa...

STOPPA TERRORN MOT DE SJUKA! Den kan drabba

DIG!

Rösta rödgrönt - för ditt EGET bästa.

Så enkelt är det - för ALLA utom miljonärerna.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/valet2010/article7799608.ab

http://www.aftonbladet.se/nyheter/valet2010/article7799614.ab

- Peter Ingestad, poet