måndag 13 september 2010

Helgens insikter

_MG_2779
I lördags drabbades jag av så många Aha-upplevelser att jag trodde jag skulle få vetenskapsöverdos.
Men det är en annan historia.

Det som inlägget skulle handla om egentligen var att i lördags kom det fram en fin tjej till mig när jag spelade skivor i Vardagsrummet, hon sa en hel del fina saker som alltid känns väldigt bra och bekräftande att höra, kanske speciellt när man är en skivspelande tvåbarnsmorsa. Hur som, efter hon hade gått hade jag en av de bästa spelkvällarna ever, och jag hade ett hjärta som bara hade behövt en enda liten droppe till för att rinna över.
Det är en jävligt bra känsla.

2 kommentarer:

systrarna stenlund sa...

åh, skorna!

ella sa...

så fint att allt gick så bra.
så fräckt att vara DJ.
mhh!

och så fina skor. !.