måndag 27 september 2010

Födelsedag.

5454_122652400212_639300212_2891138_5891401_n
Jag vet inte om det beror på min vidriga tandvärk eller min livskris eller nåt annat som jag inte kan sätta fingret på men i år har jag ingen önskelista till min födelsedag.

Det enda som jag har önskat mig vet jag redan att jag kommer få, och det är ingen sak utan ett besök.

Jag älskar att få fira min födelsedag, och jag älskar paket, men i år skulle jag verkligen behöva ett lugn och en framtidsplan, en spark i baken och en uppryckning, hundra fina ord och en omfamning. Ett tålamod och en biljett som tar mig till Hannes.

Okej det fanns kanske en önskelista trots allt, bara en annan sort.

1 kommentar:

Hannes sa...

Ja! Komsingen till East Bay Tessa! Här finns heltäckningsmatta, luftmadrass och en massa onyttig mat. Dessutom ett väldigt vackert campus. Klart värt flygresan!