lördag 7 augusti 2010

Tid för ensamhet hur konstigt den än låter

Jag försökte få tid att lyssna på den nya Jens Lekman-låter ensam, verkligen få höra den på riktigt och få höra alla de knäppa textraderna och allt annat sånt som gör att jag älskar honom.

Jag smet tillbaka till sängen efter jag get A&J frukost, lämnade dom med David och lämnade högljudheten bakom mig.

jag låg där och älskade ensamheten, och älskade låten som polerade i mina öron, när Julian, 4.22 in i låten äntrade sovrummet.

Och just nu står samtliga medlemmar i familjen inne i vårat minisovrum och borstar tänderna och tjafsar, och jag känner bara så här
GÅÅÅÅÅ UUUUTTTTTT!!!!!!!!!

2 kommentarer:

Alex sa...

Hear hear!

malin jobbet sa...

jag blir galet rörd, teres... fan vad fint allt verkade vara. tusen grattis honey.
kram