lördag 20 mars 2010

Mitt liv som hund


, originally uploaded by ikebana,.

Det är lördag och jag är utvilad. Nyheten som igår golvade mig gjorde så att mina fredagsplaner blev inställda. Jag skulle ha dansat benen av mig på Henrys cirkuskväll men istället somnade jag i Davids famn strax innan tio.
Julian pratar om hundar och August pratar om Myra, jag pratar inte alls, jag försöker bara dricka mitt kaffe som vanligt. Det smakar lite beskt, och jag tror mjölken är gammal.
Inte min kopp kaffe alltså.

4 kommentarer:

Sofia sa...

Halva kvällen igår och frukosten idag har jag ägnat till att gå igenom din blogg långt långt tillbaka.
Den är väldigt fin.
Ville bara säga :)

Syrran sa...

Tror att det kanske var just det du behövde igår...
Att D fick ta hand om dig och att du fick vara tyst menar jag.

Du vet vart jag finns och att jag alltid är där.

Älskar dig

Josefin sa...

Vilket sammanträffade med läsaren över, jag har gjort det samma. Och jag håller helt med, bloggen är superfin. Jag undrar en sak. Ni har det välidgt fint inrett i ert hus, iaf av bilderna jag sett, men hur är det mellan dig och din sambo. Har ni samma smak när det kommer till inredning? Är nyfiken, för det där med att matcha två olika smaker kan vara svårt :P

Anonym sa...

gud, vad har hänt?