måndag 10 december 2007

Hur kan man vara så sjukt uttråkad i december...


Trots det årliga och mycket lyckade pepparkaksbaket i fredags, och trots att det händer saker flera gånger varje vecka denna månad är jag alldeles för uttråkad för mitt eget bästa. Jag bara längtar efter att de tomma dagarna ska ta slut så att det händer något. Idag är en tom dag, jag har styrt upp min tandställning, sett dool och sovit. Det händer inget mer i dag, inte imorgon heller, inte fören på torsdag händer det något, då är det spelkväll med Nils och Evelina, sen kommer en fullspäckad helg och jag längtar så sjukt mycket.
Det jag längtar mest efter just nu är att:
- Kunna vända sig i sängen utan att det gör ont och är jobbigt
- Kunna gå på en promenad eller iaf gå lite på stan utan att känna att jag ska gå sönder
- Storstäda
- Gå på gymmet
- Ha sex
- Lyfta upp Maja och Ida för att krama dem
- Ha på mig en kjol med hög midja.
- Se mina egna fötter

Inga kommentarer: