tisdag 24 juli 2007

Love Cats

4 kommentarer:

Bonnieto sa...

haha vilken rolig saga, men max och dexter håller tassarna för öronen och tycker det var allt för hemskt.

Teres sa...

det är en riktigt toppen-bok, den ingår i en serie som så ofta med barnbäcker, just det där; "vem blöder" är min favvo, den handlar om att det inte är så farligt att göra illa sig och när det blöder, att det går över fort lixom...

Kaospatrullen sa...

Jag har aldrig sett din sida förut, men nu när jag har gjort det och tryckte på Love Cats för att jag trodde att det var The Cure, är jag mucho glado att jag gjorde det. Det var en bra saga, men jag fick väl inte höra hela? När kommer fortsättningen?

Teres sa...

haha ne det var inte hela, jag får väl försöka filma nästa gång vi nattar min systerdotter så får du slutet.