fredag 11 mars 2011

Finkläderna

IMG_7381
Det slår aldrig fel, alltid när August eller Julian har något av dessa plagg blir folk som förälskade tonåringar. Då främst främlingar. Typ på biblioteket, då var den en tant som stannade Julian när han hade sin nyckelpigetröja på sig och ba åh men gu vilken syn för ögat. Händer jämt.
Jag är bara så glad att mina sönder vill välja sina egna kläder och väljer då också sånt som dom tycker är fint och skönt.
Jag hoppas dom väljer sånt som dom tycker är fint väldigt länge, jag hoppas det dröjer länge innan dom stöter på nån trångsynt person som ska påpeka deras val av plagg.

Jag vill verkligen att dom inte ska behöva reflektera över det överhuvudtaget.

3 kommentarer:

christina sa...

jag skulle nog tänka att jag också vill ha barn om jag såg de där snyggingarna dansa omkring på bibblan! :-)
så känner jag när jag läser din blogg,
du inspirerar verkligen. bara så att du vet.

Krumelurpillret sa...

Det hoppas jag med för stiligare klädda småpojkar har jag då aldrig skådat! Jag vet inte om jag har kommenterat på din blogg tidigare men jag brukar titta in ibland för att se hur det står till. Jag gillar dig blogg verkligen!

Fröken Henriksson sa...

Åh, vilka urläckra tröjor!! Den med nyckelpigor på gillar jag helskarpt! Ja, hoppas de vågar ha sin egen stil. Irriterande med ´främmande människor som ska kommentera såna saker. Vad roligt det lät med " men gu vilken syn för ögat.."
Ha det fint!