måndag 23 augusti 2010

Du älskar mig.

Jag skulle kunna somna här.
tree20bed
Med den här musiken i öronen, tätt tätt intill dig.
Och när jag på natten skulle vakna av mardrömmar, skulle du lugna mig och säga att det inte finns hajar i Sverige, och dom orden skulle få mig att somna om.
haj
Sen skulle jag stiga upp på morgonen med en pälsklädd vän liggande på min mage.
tumblr_l5o4d9JYlC1qzrvo0o1_500
När jag ätit frukost och sett mig själv i spegeln skulle jag känna mig så här.
110606
Sen skulle jag gå ut för att möta världen. Med din hand i min hand.

3 kommentarer:

nina sa...

Oh vad vackert! Vackertvackertvackert...
båda sidor nu är den bäääästa låten.. Grattis till det vackra bröllopet btw :D

kockajäveln sa...

mysig blogg!!:)

Teres sa...

Nina: Ja det är en väldigt fin låt!

Chili: tack!