tisdag 8 mars 2011

Dagens sämsta/bästa

Sämsta

- Att jag inte sa åt mannen på caféet att sluta leka uppfostringspolis när jag sa åt mina barn att caféet snart skulle stänga, det var en timme kvar. Han blev väldigt upprörd över att jag ljög för mina barn.

- Att jag ovilligt bjöd på en vurpa mitt i stan, en fet stor vurpa. Med min cykel.'

- Frånvaron av träningen som jag hade lovat mig själv.

Bästa

- Att jag är så sjukt bra på mitt jobb

- Att jag fick äta middag med dom finaste jag vet.

- Mina galet snygga ben

- Rebeccas insats i reklamfilmen, snyggt nåt så jävulskt.

11 kommentarer:

Anonym sa...

Nej, du är inte sjukt bra på ditt jobb. Du är sjukt otrevlig. Jag menar, skaffa dig ett annat jobb om du inte kan vara ens lite trevlig när du sitter vid kassan. Det kräver ju inget av dig ens att sitta där.

Mia D sa...

När jag läser sådana här kommentarer tänker jag på KKK. Också anonyma, också hatare, steget är inte långt. Skärpning!

Mia

Emma sa...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH denna anonyma person är ju RIIKTIGT patetisk!

/Emma Söderlund

Anna sa...

Jag tycker du är underbart bra.

Linda sa...

du är bäst!

Amanda Ruuth sa...

Anonyma klagomuren, vi kommer snart att veta vem du är. Det ser jag fram emot.

Kråkan sa...

Anonym, du borde sluta kommentera för du år så dålig på det. Kan du inte ens vara trevlig när du sitter framför datorn där absolut inget krävs av dig kan du lika väl lägga ner.

Ett tips för dig är dock kommentarfälten på vk.se, där kan du finna likasinnade att spy din bitterhet ihop med

Rebecca sa...

Anonym ingen bryr sig om dina idiotiska åsikter! Gå och lägg dig under en sten och stanna där!

sofia sa...

jag fick lite ont i magen när jag såg anonyms kommentar. vilken idiotisk onödighet och undra vem som är otrevlig i det här sammanhanget?????

Elin sa...

heja kråkan! (och theres)

Jenna sa...

Vill bara skriva att du är bra Teres och att din blogg ibland gör min dag!