torsdag 10 januari 2008

Med taggarna inåt.

Jag lever lite i en bubbla, jag ser mina vänner bli framgångsrika, skaffa coola utbildningar och klättra på kariärstegen.
Grammisgalan igår visade Nils stå och ge tacktal tillsammans med Adam tensta.
Vad gör jag, ligger hemma med två barn i magen. MEN, hör och häpna. I min bubbla vilar ett slags lugn ocg glädje inför mina vänner.
För ett par år sedan skulle där finnas avundsjuka men nu finns bara glädje och stolthet.

Jag är rätt nöjd med mitt liv, jag vill vara lite av en svennebanan. Med hus, trädgård, make, barn och katt, och gärna med en blomsterbutik i min ägo.

Jag vill träffa mina vänner ofta, och jag vill att de ska tänka på mig när de är ute i världen och se mitt hus som en fristad när de kommer hem. Och jag ska såklart fortfarande vara cool och ha ett jävligt snyggt hem och en make med snygg kostym.

Inga kommentarer: